Dzieci z grupy V samodzielnie zasadziły fasolkę - każdy w swoim słoiku.
Poprzez samodzielne doświadczenie przedszkolaki poznały czynniki potrzebne do rozwijania się roślin, zrozumiały potrzebę zakładania własnej hodowli i systematycznego pielęgnowania sadzonek. Przede wszystkim poznały również kolejne etapy sadzenia – przygotowanie, sadzenie, podlewanie. Dzieci codziennie sprawdzają stan fasolki oraz na kartach obserwacji będą zaznaczały kiedy kiełkuje, wypuszcza korzenie, łodygę oraz liście.
Poprzez samodzielne doświadczenie przedszkolaki poznały czynniki potrzebne do rozwijania się roślin, zrozumiały potrzebę zakładania własnej hodowli i systematycznego pielęgnowania sadzonek. Przede wszystkim poznały również kolejne etapy sadzenia – przygotowanie, sadzenie, podlewanie. Dzieci codziennie sprawdzają stan fasolki oraz na kartach obserwacji będą zaznaczały kiedy kiełkuje, wypuszcza korzenie, łodygę oraz liście.