Rozmawialiśmy o tym jak powstaje chleb.
Oglądając zdjęcia oraz słuchając opowiadania pani, poznaliśmy cały proces, który doprowadza do powstania smacznych wypieków: chleba, bułeczek, rogalików. Poznaliśmy profesję rolnika, młynarza, piekarza. Poszerzaliśmy naszą wiedzę ogólną, a także słownictwo poprzez poznanie m.in. słów: kombajn, siewnik, drożdże. Rozwijaliśmy mowę czynną, wypowiadając się podczas zajęć. Doskonaliliśmy umiejętność liczenia oraz właściwego wykorzystania cyfr podczas zajęć matematycznych, na których trzeba było stworzyć "kanapkę" wg instrukcji podanej przez nauczyciela (np.: "3 plasterki jajka, 2 plasterki sera, 3 plasterki pomidora" itp.) . Pracowaliśmy z kartami pracy, rozwijając logiczne myślenie, sprawność grafomotoryczną.
Oglądając zdjęcia oraz słuchając opowiadania pani, poznaliśmy cały proces, który doprowadza do powstania smacznych wypieków: chleba, bułeczek, rogalików. Poznaliśmy profesję rolnika, młynarza, piekarza. Poszerzaliśmy naszą wiedzę ogólną, a także słownictwo poprzez poznanie m.in. słów: kombajn, siewnik, drożdże. Rozwijaliśmy mowę czynną, wypowiadając się podczas zajęć. Doskonaliliśmy umiejętność liczenia oraz właściwego wykorzystania cyfr podczas zajęć matematycznych, na których trzeba było stworzyć "kanapkę" wg instrukcji podanej przez nauczyciela (np.: "3 plasterki jajka, 2 plasterki sera, 3 plasterki pomidora" itp.) . Pracowaliśmy z kartami pracy, rozwijając logiczne myślenie, sprawność grafomotoryczną.