Poznawaliśmy koło i kulę, pracowaliśmy pierwszy raz z plasteliną.
___________________
Wprowadzeniem do zajęcia było ćwiczenie z kolorowymi pomponami, które obracaliśmy w dłoniach, ucząc się ruchu kształtującego kulę. Rysowaliśmy również palcem po śladzie obwodu koła. Następnie toczyliśmy w dłoniach kule z plasteliny i zgniataliśmy na tackach kule, tworząc płaskie koła. Porównywaliśmy kule i koła, próbując nazwać różnice. Wylepialiśmy schemat koła plasteliną, pracując w zespołach.
___________________
Wprowadzeniem do zajęcia było ćwiczenie z kolorowymi pomponami, które obracaliśmy w dłoniach, ucząc się ruchu kształtującego kulę. Rysowaliśmy również palcem po śladzie obwodu koła. Następnie toczyliśmy w dłoniach kule z plasteliny i zgniataliśmy na tackach kule, tworząc płaskie koła. Porównywaliśmy kule i koła, próbując nazwać różnice. Wylepialiśmy schemat koła plasteliną, pracując w zespołach.