Zaczęliśmy pracę z nową pomocą: indywidualnymi teczkami z literami. Każde dziecko samodzielnie przygotowało teczkę, segregując litery we właściwe kieszonki teczki. Następnie dzieci tworzyły wyrazy z liter wg wskazówek nauczyciela. Na razie tworzenie wyrazów z liter opierało się nie tylko o analizę i syntezę słuchową wyrazu, ale też o patrzenie na wzór wyrazu, który pokazywala pani. W planach mamy także zabawy, podczas których dzieci już bez wzoru, a jedynie ze słuchu będą układały konkretne wyrazy. 
 
Utrwalanie liter przebiega wielorako, często wielozmysłowo. Pojawiają się między innymi ćwiczenia, w których wykorzystujemy kolorowe nakrętki, z których układamy kształty liter.
 Utrwalanie liter przebiega wielorako, często wielozmysłowo. Pojawiają się między innymi ćwiczenia, w których wykorzystujemy kolorowe nakrętki, z których układamy kształty liter.
 
  
  
  
  
  
  
  
  
 