W naszym przedszkolu organizujemy następujące bezpłatne zajęcia dla dzieci:
- język angielski
- rytmika
- tańce
- zajęcia logopedyczne
- terapia pedagogiczna
- terapia SI
- religia
_________________________________
JĘZYK ANGIELSKI
Dzieci, podczas zajęć, oswajają się (w piosenkach, grach i zabawach) z prawidłowym brzmieniem podstawowych słówek i zwrotów języka angielskiego, ćwiczą ich wymowę oraz uczą się czynnie wykorzystywać nabytą wiedzę.
RYTMIKA
Milusińscy uczą się wyczucia rytmu oraz własnego ciała, płynności ruchów, wrażliwości muzycznej. Dzieci poznają różne piosenki i zabawy muzyczno - ruchowe, przygotowują się do uroczystości przedszkolnych, ćwiczą programy artystyczne.
ZAJĘCIA TANECZNE
Podczas tych zajęć dzieci poznają ciekawe układy taneczne, doskonalą umiejętność ruchowej interpretacji muzyki, czy rozwijają koordynację wzrokowo - ruchową podczas tańca z partnerem.
TERAPIA LOGOPEDYCZNA
Na zajęciach prowadzonych przez przedszkolnego logopedę, dzieci pozbywają się złych nawyków wymowy, rozwijają percepcję słuchową, ćwiczą prawidłową wymowę.
TERAPIA PEDAGOGICZNA
Zajęcia obejmują usprawnianie funkcji słuchowych, wzrokowych, ruchowych i ich właściwą koordynację. Celem zajęć jest usprawnianie opóźnień i tym samym zapobieganie niepowodzeniom szkolnym, a zatem przygotowanie dzieci do czytania i pisania poprzez kształtowanie i rozwijanie:
RYTMIKA
Milusińscy uczą się wyczucia rytmu oraz własnego ciała, płynności ruchów, wrażliwości muzycznej. Dzieci poznają różne piosenki i zabawy muzyczno - ruchowe, przygotowują się do uroczystości przedszkolnych, ćwiczą programy artystyczne.
ZAJĘCIA TANECZNE
Podczas tych zajęć dzieci poznają ciekawe układy taneczne, doskonalą umiejętność ruchowej interpretacji muzyki, czy rozwijają koordynację wzrokowo - ruchową podczas tańca z partnerem.
TERAPIA LOGOPEDYCZNA
Na zajęciach prowadzonych przez przedszkolnego logopedę, dzieci pozbywają się złych nawyków wymowy, rozwijają percepcję słuchową, ćwiczą prawidłową wymowę.
TERAPIA PEDAGOGICZNA
Zajęcia obejmują usprawnianie funkcji słuchowych, wzrokowych, ruchowych i ich właściwą koordynację. Celem zajęć jest usprawnianie opóźnień i tym samym zapobieganie niepowodzeniom szkolnym, a zatem przygotowanie dzieci do czytania i pisania poprzez kształtowanie i rozwijanie:
- analizy i syntezy wzrokowej
- analizy i syntezy słuchowej
- spostrzegawczości
- orientacji przestrzennej i kierunkowej
- bezpośredniej pamięci wzrokowej i słuchowej
- koordynacji wzrokowo- słuchowo – ruchowej
- koncentracji uwagi
- sprawności manualnej
TERAPIA SI - INTEGRACJA SENSORYCZNA
Podczas zajęć SI dziecko pod okiem terapeuty i przy jego wsparciu, wykonuje różnorodne ćwiczenia, angażujące całe ciało oraz układy zmysłów (równowagi, propriocepcji-czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku). Zajęcia odbywają się w sali przeznaczonej do terapii SI. Podczas terapii wykorzystywane są sprzęty i pomoce, wspierające rozwój ruchowy dziecka oraz usprawniające jego funkcjonowanie w różnych sferach.
RELIGIA
Katecheta/Ksiądz poprzez zabawne opowiadania, zabawy i piosenki wprowadza dzieci w świat wiary.
Podczas zajęć SI dziecko pod okiem terapeuty i przy jego wsparciu, wykonuje różnorodne ćwiczenia, angażujące całe ciało oraz układy zmysłów (równowagi, propriocepcji-czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku). Zajęcia odbywają się w sali przeznaczonej do terapii SI. Podczas terapii wykorzystywane są sprzęty i pomoce, wspierające rozwój ruchowy dziecka oraz usprawniające jego funkcjonowanie w różnych sferach.
RELIGIA
Katecheta/Ksiądz poprzez zabawne opowiadania, zabawy i piosenki wprowadza dzieci w świat wiary.